• سه شنبه ٣ بهمن ١٤٠٢-١٦:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٤٢
در دومین همایش بین المللی ترویج اخلاق حرفه ای صورت گرفت:

تجلیل از حبیب کاشانی در حوزه ورزش

در جریان برگزاری دومین همایش بین‌المللی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، حبیب کاشانی به عنوان چهره شاخص و فعال در حوزه ورزش معرفی و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، به منظور معرفی و تجلیل از چهره‌های شاخص کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و... ، دهمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در سالن اجلاس سران برگزار شد و به برگزیدگان بخش‌های مختلف، جایزه مسئولیت پذیری اعطا شد.
این همایش بین المللی که با هدف ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی، ایجاد شبکه سازی و ارتباط بین کنشکران و سازمان ها و نهادها آغاز به کار کرد؛ با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛ سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران؛ حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و مهدی شهبازی، مشاور رئیس دانشگاه و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و یوسف نوری مشاور وزیر امور خارجه و وزیر سابق آموزش و پرورش در سالن اجلاس سران برگزار گردید؛ از حبیب کاشانی به عنوان چهره‌ شاخص و فعال در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حوزه ورزش، تجلیل شد. 
گفتنی است در این همایش که به میزبانی دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سالن اجلاس سران برگزار شد؛ از ۱۵ شخصیت فعال در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی تجلیل به عمل آمد.
دکتر محمد سلیمانی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه آموزش، دکتر غلامعلی افروز استاد ممتاز دانشگاه تهران در حوزه خانواده، دکتر محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت در حوزه عمران و آبادانی، دکتر حبیب کاشانی در حوزه ورزش، دکتر زهرا حسینی‌تبار در حوزه خانواده، دکتر عباس مصلی‌نژاد در حوزه فرهنگ، دکتر حمید چوبینه در حوزه سازمان‌های مردم نهاد، دکتر عبدالرحمن رستمیان در حوزه بهداشت و درمان، سیاوش میرحاجی در حوزه صنعت، دکتر محمدرضا واعظ مهدوی در حوزه عمران و آبادانی، زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی در حوزه علم و فناوری و محسن ابریشمی در حوزه سازمان‌های مردم نهاد و مهندس غلام پیروزی، مهندس مهدی ریزوندی و سیما علی‌پور در حوزه اهدای وقت و تخصص به عنوان چهره‌های فعال در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی معرفی گردیدند و از آنان تجلیل شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: